ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Το προϊόν που παραλαμβάνετε στην παραγγελία σας είναι το προϊόν που βλέπετε στην εικόνα του προϊόντος. Υπάρχει η πιθανότητα για κάποια μικρή αισθητική αλλαγή στην ετικέτα του προϊόντος αλλά όχι στο περιεχόμενο. Σε περίπτωση που παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από το αυτό που απεικονίζεται παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο info@herbvibe.gr
Επιστροφές, κατ’ επιλογή του πελάτη, γίνονται έως και 10 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα αποστολής του δέματος με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν τον ίδιο και ο πελάτης έχει την υποχρέωση να επιστρέψει το προϊόν σε κατάλληλη συσκευασία (π.χ. κουτί) ώστε το προϊόν να φτάσει πίσω στην εταιρεία στην ίδια κατάσταση που ήταν όταν απεστάλη. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ Πολιτική επιστροφών.
Η αποστολή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει σε όλη την Ελλάδα, χερσαία και νησιωτική. Για αποστολές στο εξωτερικό παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές και την χρέωση των μεταφορικών πατήστε εδώ
Υπάρχει επιλογή για παραλαβή από την εταιρεία μας, κατόπιν συνεννόησης. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ
Το απόθεμα των προϊόντων που βρίσκονται σε κατάσταση “Out of stock” θα ανανεωθεί μόλις γίνει νέα παραλαβή από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Εάν έχετε κάποια απορία σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας.